De 5 Facebooktyper

Hvilken Facebooktype er du?

de5fbtyper

 

Er du Webshop Winnie? Modige Mads? Hjælpsomme Hanne? Skeptiske Søren? Ambitiøse Anette? Og hvorfor fa´en har det en betydning for din markedsføring og kommunikation på din Facebookside?

“7 år Niller … det siger noget – det gør noget… erfaringsmæssigt” (hvis du er gammel nok, så kender du referencen til filmen: ”Den eneste ene”)… faktisk var jeg blandt de første fem i Danmark, som udelukkende valgte at satse på Facebookrådgivning i sin tid…

Jeg har efterhånden rådgivet mange hundrede virksomheder: soloselvstændige, livsstilsbutikker, webshops, banker, ejendomsmæglere, uddannelsesinstitutioner, sygehuse, kirker, symfoniorkestre, patientforeninger og mange flere…

Der danner sig et mønster efter så mange år…

Jeg har i længere tid delt jer op i typer… altså HELT uden at fortælle jer det… frækt, ikke?

Nu vil jeg afsløre for dig, hvilke typer jeg arbejder med og ikke mindst HVORFOR, og hvad DU kan få ud af den viden…

Mit formål er at hjælpe dig med en bedre forståelse af, hvor du skal sætte kræfter og økonomi ind, for at blive endnu skarpere på din markedsføring og kommunikation på Facebook.

Jeg antager nemlig  at du gerne vil ha’:

  • (Endnu) flere kunder?
  • Sælge (endnu) mere til eksisterende kunder?
  • Ha’ endnu flere mennesker, som går rundt og anbefaler dig i sportsklubben, strikkeklubben og på Facebook naturligvis, ikke?

 

Hvis du kan identificere dig med dét, så synes jeg at du skal læne dig tilbage – måske være forberedt på et par gode grin, når du ser dig selv ”udefra”. Modtage gode råd og tips, for vi er ikke ens –  heldigvis, ikke.

Selvfølgelig VIL det blive ”lidt” stereotypt, når man putter rigtige mennesker i kasser, men den er altså go’ nok – mød:

 

Givetvis vil du kunne se elementer af dig selv i flere af typerne.

Rigtig god fornøjelse,

Kh.
Janne, Facebookfessor & indehaver