Instagramkursus – udekursus

Leg dig til kunder med Instagram.
…Få succes med det visuelle.

 

Er du indehaver af en lækker tøjbutik, interiørbutik, webshop eller anden virksomhed, “der er billeder i”?


Er du marketingsansvarlig indenfor oplevelsesøkonomi eller på en uddannelsesinstitution?


Er du selvstændig og frisk på nye veje til flere kunder?

Instagram er uden sammenligning det mest fremadstormende sociale medie lige nu.

Instagram er et seriøst medie, når det kommer til at kommunikation og markedsføring på et professionelt plan.


Det handler om at sætte sig ind i:

  • kulturen, så man ikke overskrider uskrevne regler
  • hashtags, som er bærende for succesen med dette medie
  • strategi 1 (“PUSH”) – at få opbygget en profil, som er enestående (og dermed adskiller sig fra f.eks. din Facebookstrategi
  • en plan og viden omkring, hvordan du får skabt en relevant følgerskare
  • strategi 2 (“PULL”) – at få dine glade kunder til at bære din markedsføring FOR dig
  • at skabe leg, interaktion via nudging og andre spændende redskaber…
  • og og og…der er SÅ meget mere du kommer til at vide…

Der er bare SÅ mange fede elementer omkring dét at lave visuel markedsføring og kommunikation på og via Instagram – det er SJOVT, det er GIVENDE…

Anja fra (børnetøjswebshoppen) Balajka skrev til mig:

“Jeg fik 112 ordrer i mandags og var temmelig forbavset over den succes. Det viser sig at en af mine kunder havde lagt et billede på Instagram af de varer hun havde købt hos mig (soft wool produkter til de små) i løbet af en halv time havde jeg modtaget 45 ordrer!!!

Jeg kan ligesom fornemme at der er en god kanal til mine kunder og vil da gerne ride på den bølge af succes..

Jeg vil bare gerne føle mig tilpas i Instagram før jeg bevæger mig der ind og tænkte du måske også er en Insta’fessor? “

Få den BEDSTE start – find ud af, hvordan du får SUCCES – får afkast på din investering i tid og økonomi ved at tilegne dig den rigtige VIDEN…

Jeg var én af de første til at afholde deciderede Instagramkurser og har gjort det i mange år nu..

Mit Instagramkursus er spækket med overraskende indhold, som du bliver SÅ glad for at ha’ fået, så du ikke begår de klassiske begynderfejl.

Vi kommer naturligvis også ind på funktionen STORIES og dennes betydning og muligheder.

Har du allerede begået fejlene, så ta’ kurset og kom på ret køl.

Kurset er et heldagskursus.

Undervisningen er ”hands-on” – der skal nødvendig teori til, men fokus bliver på praktik, udførsel og kreativ leg.

Niveauet er ”begynder”: måske er du slet ikke startet med Instagram, måske har du været i gang i flere år, men har aldrig lagt en strategi, sat dig ind i hashtags og bruger bare Instagram til at lave billeder til Facebook.

Jeg opretter en lukket Facebookgruppe, hvor deltagerne efterfølgende kan erfaringsudveklse med hinanden + modtage min support under undervisningsforløbet.

Jeg kommer og afholder kurset hos jer, hvor I stiller lokaler, AV-udstyr og forplejning til rådighed.

Anbefalet antal deltagere: fra 4 – 12 deltagere.

Send mig en prisforespørgsel på janne@denskaevevinkel.dk

Kursets indhold kan naturligvis tilpasses jeres specifikke behov, branche, læringsniveau efter aftale.

Kurset bookes og arrangeres typisk af erhvervs- og turistråd, større organisationer til “in-house-kursus”, erhvervsnetværk eller selvstændige, som samler deres netværk og står som kursusarrangør.

Mange hilsner

Janne
Facebookfessor & indehaver

Sådan siger Anne Pernille, succescoach og forretningsudvikler fra www.caretogrow.dk om mit Instagramkursus:

Janne er en dygtig underviser, der er god til at tilpasse sig kursisternes behov. Kurset var supergodt og velstruktureret med masser af praktiske øvelser, så vi kom til at arbejde konkret med hver vores virksomheds Instagramprofil.

Det betød, at jeg ikke kun kom hjem med mere “viden om”, som man så ofte gør på kurser – men med tonsvis af brugbare, konkrete ideer til, hvordan jeg bruger Instagram på en langt mere udbytterig måde for virksomheden.

Det var plug’n’play, da jeg kom hjem. Tusind tak for et fantastisk brugbart kursus, Janne!

Det allerbedste og mest brugbare var, at man kan bruge Facebook og Instagram strategisk sammen til at booste trafikken – og mindske arbejdstiden med de sociale medier.