24087365_s (2)Kræsenhed & Kvalitetsbevidsthed hos den almene facebookbruger!

 

Folk bliver endnu mere kvalitetsbevidste omkring INDHOLD i 2014: Det bliver bestemt ikke nemmere at få folk til at LIKE en facebookside – til at LIKE og DELE dit indhold. Fokus kommer til at ligge endnu mere på indhold [CONTENT] i 2014.

 

Fårene bliver skilt fra bukkene. Vi er skide ligeglade med hvilke kendisser, der går med dine jakker, tasker el. sko – vi vil ha INDHOLD der rører os, men ’OS’ i centrum – Du skal gi’ OS værdi, du skal røre OS følelsesmæssigt, du skal få OS til at føle OS som det vigtigste i verden!

 

5 hurtige TIPS:

 

1. Flyt fokus væk fra DIG og DINE produkter/ydelser.
2. Sæt modtageren og dennes interessesfære i FOKUS.
3. Sæt tid og ressourcer af til at skabe INDHOLD, som giver modtageren VÆRDI med VÆRDI på.
4. Sæt struktur på aktivitetsniveauet på dine medier.
5. Gi’ din socialmediastrategi et 2014-tjek!

 

HUSK! Små skridt – at være på sociale medier er en evig læringsproces – ros dig selv og ta’ det første, lille skridt allerede i dag!

 

Hvordan vil DU opgradere dit INDHOLD i 2014?

 

Mange hilsner
Janne

 

NY kursuskalender for foråret 2014 finder du her: http://bit.ly/1dCPPKd