12655664_s (2)VENNER or NOT venner!

 

Folk bliver meget mere ’venne-bevidste’. Tænker at vi får en bølge af ’less is more’ når det kommer til at ha’ venner på vores personlige profil.

 

Tolerancen for kommercielle opdateringer på personlige profiler bliver langt mindre. Vi gider ikke blive inviteret til alverdens underlige begivenheder, som klart afspejler at modtageren på INGEN måde har tænkt i målgruppe, men skyder med hovedløst spredehagl – vi gider det ikke mere! Hørte du det? Vi gider det ikke – og hvis du ikke tager dig sammen og lytter, så skaber du SÅ meget badwill om dit brand, så det er en utrolig vigtig pointe! Jeg vil faktisk gå så langt at sige, at hvis du kun ta’r én ting med dig fra dette blogindlæg, så ta’ denne!

 

 

Jeg siger IKKE at du ikke kan brande sig på din personlige profil, men så ha’ fokus på at brande dine gode, personlige og private egenskaber – de værdier, som viser hvilket ’all-round’ menneske du er!

 

Det er ikke lovligt at bruge en personlig profil til business, men vigtigste pointe er at du ser, hvordan du påvirker folk på den anden side!

 

5 hurtige tips:

 

1. vis personlige værdier på din personlige profil.
2. skab positivt netværk på din personlige profil.
3. vis din passion for dit professionelle virke.
4. pir folks nysgerrighed i stedet for at ’sælge’ til dem.
5. henvis til din firmaside, hvis folk er interesserede i din prof. side.

 

HUSK! Facebook og andre sociale medier ER som udgangspunkt SOCIALE MEDIER og ikke en motorvej for salgsfremmende aktiviteter og direkte reklame! Træd varsomt og tænk i at skabe relationer og ambassadører.

 

Hvor mange venner vil du beholde i 2014? Hvor mange vil beholde dig?

 

Mange hilsner
Janne

 

NY kursuskalender for foråret 2014 finder du her: http://bit.ly/1dCPPKd