Planlægning er det nye “sorte” på Facebook

“Få idéer og lær at organisere, strukturere indhold efter årshjul og få overblik og salg”

For dig der er rimelig rutineret, når det kommer til markedsføring og kommunikation på Facebook.

Du har egentlig gode idéer (men kan godt bruge endnu flere) – din store udfordring ligger i at få udført det daglige arbejde.

Du oplever uger, hvor du konstant har dårlig samvittighed over din Facebookside, og andre, hvor det bare går som smurt.

 

Du kan nikke genkendende til noget af følgende:

N

Du har svært ved at skabe rød tråd og sammenhæng i hvad du skal skrive på din Facebookside?

N

Får du formuleret dit indhold, så folk kommenterer? Liker? Deler i en lind strøm?

N

Får du solgt nok? Skabt nok ambassadører som taler om dig og anbefaler dig?

Er du typen der tænker:

N

”Shit – er det allerede Valentine om 4 dage – åh, jeg skulle ha’ startet en konkurrence for en uge siden”.

N

”Facebook er min dårlige samvittighed – nogle uger er der ingen opdateringer og andre er der syv”.

N

”Jeg mangler en ”rød tråd”, som gør at jeg får solgt noget”.

N

”Jeg knokler virkelig med at skabe noget interessant, men føler at jeg mangler det endelige gennembrud, hvor jeg kan mærke at mine likere også bliver til kunder”.

N

“Viden om, hvordan du skaber temabaseret indhold efter årshjul og får det udført”.

Bliv SÅ godt klædt på, når det kommer til research efter nemt indhold, planlægning af indhold via temaopbygning, indholdskalender, årshjul m.v.

Smarte (ukendte) tricks og redskaber, som gør dit liv som Facebook-administrator så meget nemmere, mere effektivt og givende i form af flere, gode kunder.

Kurset er en kombination af viden, eksempler og praktiske øvelser, så du får lært tingene ved at arbejde ’hands-on’ med din egen side – og jeg garanterer, at du altid går hjem med ny inspiration, lyst til at arbejde på din Facebookside og ikke mindst følelsen af, at det er blevet let og sjovt at begå dig på Facebook.

Kurset er et 1-2 dages kursus. 2 dage er at foretrække, da kursisterne får 2-3 uger mellem hver kursusgang, således at der kan øves og leges hjemme – dette giver fantastiske resultater og god læring.

Niveauet er ”øvet”: Du har arbejdet med markedsføring på Facebook i et stykke tid, gjort dig grundlæggende erfaringer og er nu klar til at tage det næste skridt.

Jeg opretter en lukket Facebookgruppe, hvor deltagerne efterfølgende kan erfaringsudveklse med hinanden + modtage min support under undervisningsforløbet.

Jeg kommer og afholder kurset hos jer, hvor I stiller lokaler, AV-udstyr og forplejning til rådighed.

Anbefalet antal deltagere: fra 4 – 12 deltagere.

Send mig en prisforespørgsel på janne@denskaevevinkel.dk

Kursets indhold kan naturligvis tilpasses jeres specifikke behov, branche, læringsniveau efter aftale.

Kurset bookes og arrangeres typisk af erhvervs- og turistråd, større organisationer til “in-house-kursus”, erhvervsnetværk eller selvstændige, som samler deres netværk og står som kursusarrangør.

Mange hilsner

Janne
Facebookfessor & indehaver

 

Kurset gav mig rigtig mange nye ideer til at lave mine Facebookopdateringer på en sjovere og lettere måde. For det må meget gerne være begge dele, noget jeg ofte har svært ved.

Endvidere gav Janne mig nogle super smarte tekniske løsninger til Facebook, hvilket straks gav mig lyst til at afprøve tingene med det samme.

Allerbedst var det at få en sparring omkring planlægning og strategisk fokus, for kommende Facebook opslag. Fedt at have brugervenlige værktøjer, som for mig til at blive mere fokuseret og ikke mindst have det endnu sjovere med mit arbejde.

Jeg var glad for den intime stemning kurset havde med få deltagere, der gjorde at jeg kunne få ”alene” tid med Janne, når jeg havde brug for sparring i løbet af dagen.

Janne er for mig en strålende formidler af stof som kan virke svært og uoverskueligt. At kurset er baseret på ”hands-on” og at jeg får lavet nogle helt synlige tiltag allerede på kursusdagen er af stor kvalitet for mig. Vigtigst af alt, Janne har smittende humor og smil 🙂

Mette Svanberg

Kimber Foods