Skræddersyet hjælp til dig – når det passer dig!

”Få løst konkrete problemer og spørgsmål på et kvarter – læring i små bidder med evaluering og personlig opfølgning”

Vil du have mulighed for løbende at trække på min store viden om Facebook, Instagram, blog, nyhedsbreve, forretningsudvikling eller hvad dit behov er, så er et klippekort en fantastisk løsning.

Du kan vælge mellem henholdsvis 5, 10, 15 eller 25 timer af min tid, som du kan bruge til gode råd, idéoplæg, praktisk hjælp til tilpasning af billeder, sparring om ideer til opslag eller om praktisk hjælp og regler ved oprettelse af konkurrencer eller promovering af opslag, annoncekampagner – eller hvad du nu kan have brug for at spørge om eller få hjælp til.

Nogle bruger også de store klippekort til et decideret lærings- og mentorforløb, hvor vi bygger viden og praktiske opgaver på over tid.

Mine søde kunder spørger f.eks. om:

N

Bliver jeg udsat for spam/scam/hackerforsøg? Hvad er rigtigt og hvad er forkert at klikke på? De truer med at fjerne min Facebookside eller Instagramprofil.

N

Er mine produkter “rigtigt” sat sammen? Er priserne rigtige? Er ked af at starte med at bruge penge på markedsføring før jeg har styr på de grundlæggende ting.

N

Skal jeg lave onlineprodukter og hvordan gør man det bedst? Hvordan sammensætter jeg et godt onlineprodukt og til hvilke priser?

N

Jeg vil gerne ha’ nogle flere, gode nyhedsbrevsmodtagere, så jeg ikke er så såbar, hvis jeg mister min markedsføring på Instagram og Facebook – gerne en god freebie (velkomstgave) og automationserie, så modtageren varmes op til at købe og anbefale mig.

N

Giver det mening for mig og min virksomhed at sætte mig ind i alle nye funktioner på Instagram og Facebook? Arbejder jeg “smart” nok? Går jeg glip af noget?

N

Er mine annoncer og boost på Instagram og Facebook sat “ordentligt” op? Jeg ved ikke helt om målgruppen er valgt rigtigt? Om jeg får nok ud af mit budget og de penge jeg bruger?

N

Vil du opsætte en lead/freebie- og/eller webinarkampagne for mig? Overvåge den og optimere den, så jeg får en masse relevante nyhedsbrevsmodtagere og salg?

N

Hvilke opslag skal jeg booste? Jeg ved ikke helt hvad jeg får ud af at smide penge efter Instagram og  Facebook? De spørger hele tiden om jeg ikke vil booste, men jeg bliver usikker.

N

Hvordan får jeg min følgere til at være mere aktive: like opslag, kommentere, dele og ikke mindst hvordan får jeg dem til at købe?

N

Hvordan når jeg (gratis) ud til mange flere med mine gode budskaber? Jeg har hørt at det kan man sagtens, men jeg ved ikke hvordan?

N

Hjælp til at skabe godt indhold: tekster, video, grafik, som giver salg og gode kunder.

N

Opsætning af kampagner som styrker interessen for dine produkter/ydelser og skaber mere salg.

N

Krisehåndtering og besvarelse af negative kommentarer og deciderede shitstorms.

N

Hvordan laver jeg en konkurrence som giver salg bagefter? Som får mange købeglade deltagere?

N

Hvorfor får jeg ikke ret mange nye likere/følgere? Og hvor mange skal man egentlig ha’?

N

Hvordan bruger jeg grupper på Facebook? Behøver jeg overhovedet at ha’ en Facebookside? Udelukker det éne det andet, eller hvad gør jeg bedst?

N

Kan jeg fjerne anmeldelser på min side? Jeg har nogle gamle, trælse anmeldelser. Hvordan får jeg flere, gode anmeldelser?

N

Hjælp, jeg kan ikke finde ud af den Business Manager-ting, Business Suite, Kreatørstudie? Hvad skal jeg bruge og hvordan?

N

Jeg hører om en masse der bliver hacket og mister ALT på Instagram og Facebook – vil du hjælpe mig med at få styr på sikkerheden, så jeg ikke risikerer det samme?

N

Hvordan bliver jeg ved med at få idéer til at lave gode opslag på Facebook og Instagram?

N

Hvor ofte skal jeg slå noget op? Hvorfor er de rigtige tidspunkter for opslag så vigtigt for synligheden?

N

Kan jeg få løbende sparring og feedback på mit daglige arbejde og specifikke opslag?

klippekort, www.denskaevevinkel.dk, fessorhjælp,

Bruges via telefon, mail og/eller online (Zoom)* (korte og længere sessioner) – evt. fysiske møder (min. halvanden times varighed).

Telefon/mail/ZOOM kan bruges helt ned i 15 minutters bidder.

*) Zoom er verdens bedste sted at mødes online: vi kan se hinanden, dele skærmbilleder, optage undervisningen og mange andre gode ting:

N.B. til sammenligning afregnes enkeltstående rådgivningstimer til kr. 1.500,- ex. moms.

Ved rådgivning udenfor almindelig åbningstid: aftener, weekend og helligdage afregnes dobbeltklip.

7 hurtige spørgsmål og svar:

Kan man kun bruge klippekortet til Instagram og Facebook?

Nope – du kan (også) bruge det til forretningsudvikling, prissætning, medlemsklubber, onlineprodukter, nyhedsbreve m.v.

Jeg er i tvivl om, hvilken størrelse klippekort jeg skal købe?

Du er altid velkommen til at skrive til mig på janne@denskaevevinkel.dk og be’ om en samtale, så afdækker vi sammen dine behov.

Ringer jeg bare, når jeg har brug for din hjælp?

Du sender mig en mail, og så aftaler vi et tidspunkt – og om det er rådgivning pr. tlf., Skype/Zoom el. mail.

Kan vi ses i virkeligheden? Eller foregår din hjælp altid online?

Ved min. 1 1/2 timer sammenhængende rådgivning, kan vi sagtens lave et fysisk møde, hvis du foretrækker det. Det er især godt, hvis du har brug for et idéoplæg, kampagneplan, planlægningsmøde eller lign.

Udløber klippekortet?

Dit klippekort har en gyldighed på to år fra købsdatoen. Skulle du ha’ brug for en forlængelse, så kontakt mig inden udløbsdato, så får vi en snak om mulighederne.

Hvordan følger jeg med i mit forbrug?

Jeg benytter mig af Effihub, som er et megasmart program, hvor du selv kan logge ind og følge forbruget løbende, så du altid ved, hvad dine klip bliver brugt til.

Har du andre spørgsmål, så smid mig endelig en mail på janne@denskaevevinkel.dk

Anna Hjort

Christina Da Silva

Helle Jørgensen

Marianne Hald

Mette Fuglsang

Pernille Højland-Rønde

Om Den Skaeve Vinkel

Janne Schmidt Nielsen

Jeg har arbejdet med rådgivning om markedsføring på Facebook siden 2010 og er dermed blandt Danmarks mest erfarne rådgivere på området.

Jeg brænder for at hjælpe dig i mål med dine drømme og visioner på Facebook – uanset om de handler om at skabe et drømmeliv som selvstændig, trække flere loyale kunder til en mindre virksomhed eller skabe effektivt salg for en stor butikskæde.

Det er vigtigt for mig, at ”we’re in this together” – derfor tager mine kurser og rådgivningsforløb altid udgangspunkt i dig som deltager, så du føler, du tager hjem med masser af ny viden og værktøjer, du kan bruge fra dag 1.

Kære Janne, du er det evigt gode eksempel at følge. Altid med i udviklingen og altid med det gode budskab.

Jeg føler mig altid i trygge hænder/rammer, og lige derfor tør jeg bevæge mig ud på nye område af markedsføringen.

Du er brobyggeren. Tak

Marianne Hald

Indehaver, Miss Dot restaurant i Hals

KÆMPE anbefaling af Janne fra mig. Jeg har nu brugt Janne i ca 2 år.

Siden min facebook-annoncekonto blev lukket første gang, har jeg benyttet Janne – bla. til at undgå, at jeg blev lukket igen. Det er en kæmpe sikkerhedsfaktor, og Janne VED, hvad hun laver, så jeg ikke overtræder Facebook’s fællesskabsregler.

Hun har også virkelig godt styr på, hvilke annoncer der performer, og hvordan det hele skal sættes op, for at give mest muligt for pengene (man er vel jyde).

Janne siger sin mening, og det er befriende, når man ikke selv er Facebookfessor!

Det er klart Jannes fortjeneste, at jeg stadig har en forretning i dag! Og så er hun jo bare et dejligt og ærligt menneske <3

Janne får mine varmeste anbefalinger!

Mette Fuglsang Larsen

Spisepsykologicoach, Mette Fuglsang Larsen

”Jeg er taknemmelig for at lave lige præcis det jeg elsker og det vil jeg blive ved med!” Jeg købte derfor et klippekort hos Janne, så jeg kunne få finpudset min facebookside og få lidt gode ideer.

Nu sidder jeg eftertænksomt efter mødet og tænker Wahoo.. Alle de fif, ideer man kan få på så kort tid. Det blev jo til meget mere end det jeg havde forstillet mig. Facebook, instagram, video, billeder, årshjul, blok, adfærd, henvisninger m.m.

Janne er helt unik og super god til at få nye tanker og idéer til at springe frem i mit hoved. Nu skal der arbejdes og nye tiltag sættes i søen. Tak Janne <3″

Tine Johansen

Indehaver, Alle kan lære at læse

“Jeg har været klippekortskunde hos Janne/Facebook fessoren i årevis, og hun er en fuldstændig uundværlig del af min forretning.

Med sit rolige væsen, det kølige overblik, sin store faglighed og de rigtige “indgange” har hun mere end en gang reddet min Facebook konto fra at blive (uretmæssigt) lukket.

Jeg føler mig altid tryg i, at Janne kan hjælpe, når noget brænder på og anbefaler hende til ALLE, der driver virksomhed fra Facebook!”

Birgitte Hansen

Pengementor, Partner i Unstuck.dk, Birgitte-Hansen.dk, Unstuck.dk