Mentorforløb for selvstændige

”Sammen nytænker din virksomhed og får skabt de forandringer, som du har drømt om”

Skal du ha’ det arbejdsliv, som du har drømt om i flere år?

Brug Coronakrisen til at få den virksomhed og dét arbejdsliv, som du altid har drømt om – lyder det underligt? Nej, for vi står midt i et paradigmeskift og du kan “skifte med”, hvis du tør og har lyst til at se din virksomhed, egne evner og markedsføring “oppe fra”.

Corona har vendt verden på hoved og du kæmper sikkert med utryghed, manglende omsætning, ændringer i dine kunders købsmønster og adfærd. 

Du får en hel unik mulighed for at trække på min store viden om forretningsudvikling, kreativ produktudvikling, prissætning, markedsføring på Facebook & Instagram, blog, emailmarkedsføring?

Hvordan bliver det “nye” Danmark?

Vil alt “blive som det gamle”, når Danmark “er tilbage igen”? Sidder dine gode, gamle kunder bare og venter på at booke dig, købe dine produkter?

Måske gør det – måske har krisen ændret deres behov – deres købsmønstre – måske har de prioriteret andre ting og måske er de bare generelt bange for at bruge penge, fordi de selv er utrygge i deres egen situation.

Ingen ved helt hvordan denne dybe krise kommer til at påvirke vores adfærd – hvor længe den kommer til at påvirke os, men det er stensikkert at påvirkningen er massiv og det er tid til at vende ting på hovedet – tænke nyt – tænke sig om – tænke videre.

Ta’ kontrollen tilbage og udnyt chancen for at skabe forandring.

Det kunne også være at Coronakrisen kunne være verdens bedste mulighed for at få skabt nogle forandringer, som du faktisk har drømt om i længere tid. Nogle forandringer, som kan give dig en bedre arbejdsdag – en bedre balance mellem arbejde og fritid – en bedre indtjening med mindre indsats. Lyder det for godt til at være sandt? Det behøver det absolut ikke at være – alle bolde skal kastes op i luften på ny. Produkter og ydelser skal kigges igennem – “pakkes på ny” – prissætning skal kigges igennem og nej, du behøver ikke at sætte priser ned og køre massive tilbud, selvom det kan give mening for nogle og selvom dine konkurrenter gør det.

Dette forløb giver dig muligheden for langt mere “end at rette op” – det giver dig muligheden for at tænke nyt, skabe nyt, skabe en forandring, som du vil elske dig selv for på den lange bane.

Du stiller sikkert dig selv en masse spørgsmål?

Kan jeg klæde mig selv bedre på til fremtiden og blive mindre sårbar? Lave onlinekurser? Medlemsklub eller lign.?

Kan jeg udvikle min forretning mod større personlig frihed for mig?

Forløbet er individuelt – for ikke to virksomheder har identiske udfordringer i disse tider, så jeg vil ikke “putte” dig ind i en Facebookgruppe sammen med 100 andre virksomheder og levere noget generelt rådgivning – det er din situation alt for dyrebar til.

Du skal tænke på din egen virksomhed og dit eget fremtidige arbejdsliv og det forudsætter at du tager situationen alvorligt og investerer i fremtiden.

Forløbet ser i grove træk således ud:

N

Introduktionsmøde, hvor vi kortlægger din nuværende virksomhed, dine nuværende produkter/ydelser og  udfordringer. Italesætter dine drømme for fremtiden. (varighed ca. 1-2 timer).

N

Workshop med idégenering på din nye 2021-strategi.Vi finder “nye huller i osten” og idéudvikler på din nye “2021-udgave” af din virksomhed (varighed 2-3 timer).

N

Fremlægning af forslag til ny/revideret produkt-/ydelsessammensætning incl. priser.

N

Fremlægning af markedsføringsplan for udførsel af dine mål incl. udarbejdelse af tidslinje/arbejdsplan med delopgaver.

N

Salgsworkshop med fokus på, hvordan du bruger adfærdsdesign til at få folk til at købe, når du vil sælge (2-3 timers varighed).

N

Lavpraktiske opfølgningsmøder på markedsføringsaktiviteter: konkrete opgaver – opfølgning – konkrete opgaver osv.

N

Løbende sparring på opgaver, markedsføring og salg.

I alt 15 timers rådgivning, sparring, idéudvikling og undervisning med KUN dig og din virksomheds fremtid i centrum.

Jeg forestiller mig at forløbet løber over 6-8 uger i alt, men det  aftaler vi individuelt.

N.B. Al undervisning foregår som udgangspunkt online via Zoom / der kan dog aftales fysiske møder også.

Hvem er forløbet for?

Det er for dig, som gerne vil ha’ det hele: en velfungerende virksomhed og et rigt privatliv ved siden af.

Kurset kunne være for dig som er alternativ behandler, kosmetolog, coach, frisør, konsulent, indehaver af detailbutik, café/restaurant, webshopindehaver el. lignende.

Kontakt mig meget gerne på mail janne@denskaevevinkel.dk hvis du er i tvivl om, hvorvidt forløbet er noget for dig.

Pris:

For hele forløbet (15 timers individuel rådgivning): kr. 12.450,- ex. moms.

Kan betales i 3 rater á kr. 4.300,- ex. moms (første betaling ved bestilling og efterfølgende med 4 ugers mellemrum.

5 hurtige spørgsmål og svar:

Er der kun fokus på Facebook på forløbet?

Nej bestemt ikke – vi arbejder med din “hele forretning”: ydelser/produkter, prissætning, markedsføring og salg.

Jeg er usikker på dét dér Zoom-rådgivning? Fungerer det fint nok?

Zoom er fantastisk for det er nemt at bruge for dig, vi kan se hinanden, dele skærme og jeg kan optage sessionerne til dig, så du har dem bagefter.

Ringer jeg bare, når jeg har brug for din hjælp? Eller skal alt bookes på forhånd?

Jeg forestiller mig at vi får sat de første aftaler i kalenderen, og så ser vi på hvordan dit behov dækkes bedst. Der vil altid være mulighed for at få akut adgang til min hjælp pr. email.

Kan vi ses i virkeligheden? Eller foregår forløbet udelukkende online?

Hvis forholdende er til det, så kan vi sagtens aftale at nogle af møderne foregår fysisk på mit kontor i Aalborg, hvis du ønsker det.

Er der tidsbegrænsning på forløbet?

Nej, det er der ikke som sådan, men hvis du skal nyde den fulde glæde af en ny drømmevirksomhed, så er min opfordring at vi er færdige med forløbet inden sommerferien.

“På det menneskelige plan er Janne enorm omsorgsfuld. Hun har stor tålmodighed og udstråler det jeg kalder nordjysk ro og besindighed og der er ingen tegn på stress.

Janne tog mig under sine vinger og med udgangspunkt i min Facebookside: “Den Gode Skilsmisse”, blev jeg guidet hele vejen rundt og fik mange gode input til, hvordan jeg kunne gøre mine opslag bedre og mere synlige.

Janne får min varmeste anbefaling.”

Bettina Vestergaard

Skilsmissekonsulent, Den Gode Skilsmisse