SALG og BOOST på Facebook og Instagram
– Onlineforløb, hvor du lærer at bygge sælgende opslag og booste dem til den rigtige målgruppe.
For dig, som er selvstændig og gerne vil lære at bygge SALGSOPSLAG som virker – samtidig med at du passer på økonomien og kun laver gode BOOST, hvor du får pengene retur i salg og flere kunder.
Jeg forestiller mig at du f.eks. er behandler? Frisør? Fodterapeut? Butiksindehaver? Har en mindre webshop? Kunstner? Kosmetolog? Yogainstruktør? Konsulent? Eller noget helt andet, hvor du har brug for et mere stabilt kundeflow.
Du vil gerne selv kunne styre og udføre din markedsføring på Facebook og Instagram samtidig med at du får mere ro i maven over dét du gør og ser nogle salg, som du kan tage æren for – fordi du nu VED hvordan du gør det og HVORFOR det virker.
Lad mig starte med “slå en myte ihjel”: glem dén med at BOOST ikke virker – det handler primært om at funktionen bliver brugt forkert og uhensigtsmæssigt – dét vil jeg gerne lave om på.
På dette forløb lærer du at bruge BOOST-knappen (betalt annoncering) rigtigt og stopper med at spilde trælse penge.
Eftersom man ikke kan “sminke en lort og få den til at ligne en lagkage”, så lærer du FØRST at lave det GODE SALGSOPSLAG, som er fundamentet for at BOOST virker.
Du får solgt mere af dét du gerne vil sælge – det er både sjovere og skaber en bedre forretning for dig og din virksomhed.
BOOST-forløbet strækker sig over en hel kalendermåned, så du igennem et naturligt læringsflow, får testet dine nye redskaber og har mulighed for at stille spørgsmål om helt konkrete emner undervejs = GODE RESULTATER.
Undervisningen foregår i øjenhøjde og “tekniske bliver gjort u-teknisk”.
Du vil føle dig tryg ved dine valg af BOOST-typer og de opslag, som du booster – få ro i maven over at bruge penge på Facebook og/eller Instagram.
Du vil blive skarp på at lave SALGSOPSLAG som virker fordi du har styr på virkemidlerne og ved, hvad du skal skrive og hvilke billeder/video du skal vælge.
Forløbet foregår udelukkende online og er en vekslen mellem videoundervisning og LIVE-spørgesessioner på ZOOM.
NÆSTE FORLØB starter 1. januar 2025.
Tilkøb / sikkerhed:
N.B. Du kan tilkøbe en individuel opstartssession (ZOOM), hvis du gerne vil ha’ tjekket din annoncekonto igennem mht. ideel opsætning, optimal sikkerhed (mod hackere).
Denne session koster normalt 995,- ex. moms, men kan fås til KUN kr. 495,- ex. moms hvis den tilkøbes sammen med forløbet (vi aftaler en tid pr. mail efterfølgende – KØB HER
BEMÆRK at der er et øvre loft på, hvor mange individiduelle sessioner, jeg kan nå at lave, så bestil gerne hurtigst muligt.
N.B. Videomateriale og spørgesessioner vil være til rådighed i 18 måneder (teknikken forandrer sig løbende, så det er ikke hensigtsmæssigt at sidde og se video’er, som er flere år gamle).
Det kan du efter SALGS- og BOOSTforløbet
Du lærer at skabe SALG som er en gevinst for dig og din forretning.
- Du lærer hvordan du styrer dit salg, så du ikke “bare sælger”, men også får flere gode, loyale kunder, som anbefaler dig til deres netværk og køber igen.
- Du finder ro i at “tæmme” redskaberne på en overskudsagtig og naturlig måde, så du kan sove om natten, mens der kører opslag/annoncer og arbejder for og med dig.
- BONUS: Du lærer OGSÅ at lave bedre opslag generelt, som vil give dig et bedre organisk salg (opslag uden BOOST og dermed GRATIS).
BOOST-FORLØB helt lavpraktisk (SÅDAN foregår det):
MODUL 1:
Videoundervisning (online / valgfrit tidspunkt).
HVAD kan man forvente som værende salgbart i en annonce?
Hvordan “pakker” man sit produkt/ydelse mest hensigtsmæssigt ind, så man forbedrer alle muligheder for at skabe et salg. Her er der meget at hente i forhold til at få succes med dit BOOST.
MODUL 2:
Videoundervisning (online / valgfrit tidspunkt).
SÅDAN skaber du det GODE SALGSOPSLAG.
Da opslaget er basis for et GODT BOOST, er denne vinkel ekstrem vigtig:
Fokusområder:
– Tekster der sælger
– Eksempler på billeder/video/grafik som skaber den rigtige opmærksomhed til den rigtige målgruppe.
– Psykologiske virkemidler, som får folk til at tage stilling og handle på dit opslag.
– Hvor sender du folk hen, når de vælger dig til? Website? Mail/pb? Telefon? (dette har stor betydning for indholdet af opslaget – teksten specielt).
1. LIVE SPØRGE-SESSION:
LIVE SPØRGETIME, hvor der er mulighed for at stille spørgsmål/få feedback på dine opslag
Kan du ikke deltage LIVE, kan du sende dine spørgsmål/opslag inden og alle har mulighed for at se optagelsen bagefter, da den bliver optaget
(Online/ZOOM: 10.01.25 kl. 9-10).
MODUL 3:
Videoundervisning (online / valgfrit tidspunkt).
Sådan opsætter du et BOOST på Facebook helt lavpraktisk/teknisk.
Vi gennemgår et BOOST “fra A til Z” med alle de valgmuligheder som du bliver præsenteret for og dem som Meta har “gemt” for dig, men som kan have stor vigtighed.
2. LIVE SPØRGE-SESSION:
LIVE SPØRGETIME, hvor der er mulighed for at stille spørgsmål/få feedback på BOOST-opsætning LIVE. Måske er du rendt ind i spørgsmål undervejs i dit arbejde med at opsætte et BOOST.
Kan du ikke deltage LIVE, kan du sende dine spørgsmål/opslag inden og alle har mulighed for at se optagelsen bagefter, da den bliver optaget.
(Online/ZOOM: 17.01.25 kl. 13-14).
MODUL 4:
Videoundervisning (online / valgfrit tidspunkt).
SÅDAN evaluerer du på dine BOOST.
Vi kigger ind i hvordan du kan se mere om, hvad der har virket og hvad der kan forbedres + hvordan du holder øje med dine BOOST mens de kører med henblik på at ændre undervejs.
3. LIVE SPØRGE-SESSION:
LIVE SPØRGETIME, hvor der er mulighed for at stille spørgsmål omkring evaluering af dine BOOST.
Kan du ikke deltage LIVE, kan du sende dine spørgsmål inden og alle har mulighed for at se optagelsen bagefter, hvor den er til rådighed.
(Online – augustforløb: 28.01.25 kl. 15-16).
BONUS:
Videoundervisning (online / valgfrit tidspunkt).
VIDEO/PDF: WEBSITE / LANDINGPAGE:
Hvis du vælger/ønsker at sende folk ind på dit website, så får du TIP til HVAD der vigtigt på dén side, som du sender dem ind på – m.a.o. din valgte landingsside.
5 hurtige spørgsmål og svar om mit online SALG- og BOOST-forløb:
Jeg hader at sælge - kan jeg virkelig lære at gøre det på en god og autentisk måde?
Ja da – det er netop dét du lærer hos mig – ingen som i INGEN elsker en “sælger Helge-type”, så vi går det ordentligt her.
Hvordan finder jeg ud af, om jeg er "god nok" (sådan teknisk set) til at deltage?
At lære at booste opslag kan alle være med til. Funktionen er skabt for at “almindelige mennesker” også kan lave annoncer på Facebook og Instagram.
Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan deltage på alle LIVE-sessionerne?
Du er velkommen til at sende evt. spørgsmål til mig inden sessionerne, så medtager jeg dem i LIVE-sendingen, som naturligvis optages og kan ses senere.
Er det virkelig nødvendigt at bruge penge på annoncer/BOOST?
Det er et virkelig brugbart redskab, hvis du gerne vil sælge mere og ikke mindst styre HVAD du sælger til HVEM og HVORNÅR.
Tiderne, hvor “alt er gratis” på Facebook og Instagram er desværre forbi, hvis du vil drive en forretning, som du kan leve godt af.
Jeg er i tvivl om kurset er noget for mig med dén forretning jeg nu driver - kan jeg spørge om nogle ting, inden jeg beslutter mig?
Ja, naturligvis kan du dét. Send en mail på janne@denskaevevinkel.dk, så vil jeg besvare dine spørgsmål på bedste vis.
Om Den Skaeve Vinkel
Janne Schmidt Nielsen
Jeg har arbejdet med rådgivning og kurser i Facebook og Instagram siden 2010 og er dermed blandt Danmarks mest erfarne på området.
Jeg brænder for at hjælpe dig i mål med dine drømme og visioner på Facebook og Instagram – uanset om de handler om at skabe et drømmeliv som selvstændig, trække flere loyale kunder til en mindre virksomhed eller skabe effektivt salg for en stor butikskæde.
Det er vigtigt for mig, at ”we’re in this together” – derfor tager mine kurser og rådgivningsforløb altid udgangspunkt i dig som deltager, så du føler, du tager hjem med masser af ny viden og værktøjer, du kan bruge fra dag 1.
”Kære Janne, du er det evigt gode eksempel at følge. Altid med i udviklingen og altid med det gode budskab.
Jeg føler mig altid i trygge hænder/rammer, og lige derfor tør jeg bevæge mig ud på nye område af markedsføringen.
Du er brobyggeren. Tak“