Facebook-markedsføring

– Når du vil ha’ langtidsholdbare kunder, der køber igen og igen.

Er du en af de mange virksomheder og selvstændige som lige nu spørger sig selv:

    N

    Kan det stadig betale sig at bruge Facebook til markedsføring?

    N

    Er Facebook relevant i forhold til vores målgruppe?

    N

    Er der i det hele taget nogen, der bruger Facebook nu om dage?

    N

    Kan man komme nogen steder på Facebook uden at skulle betale i dyre domme for annoncering?

    N

    Er Facebook ikke på vej “ud og ned”?

    klippekort, www.denskaevevinkel.dk, fessorhjælp,

    Så er du kommet det rette sted hen!

    Hos Den Skaeve Vinkel får du nemlig ikke blot hjælp til at finde dit potentiale på Facebook – men også praktisk hjælp og sparring til at nå i mål, så Facebook bliver et nemt, overskueligt og sjovmarkedsføringsredskab, som bliver en af dine favoritopgaver i hverdagen.

    Hvordan får jeg succes med markedsføring på Facebook?

    Lad os først og fremmest slå fast: Facebook er stadig en enormt effektivt markedsføringskanal for langt de fleste typer virksomheder.

    For at få succes på Facebook kræver det – ligesom ved alle andre former for markedsføring – at du tager det seriøst, at du er bevidst om din strategi og målgruppe, og at du sætter dig ind i de tekniske og kommunikative virkemidler, der kan give dig succes på Facebook.

    Det gælder, uanset om du er SoMe-medarbejder/-ansvarlig i en virksomhed, eller du er selvstændig, som har ”markedsføring” som et af mange punkter på den daglige to-do-liste i en travl hverdag.

    Og det er faktisk ikke sværere end som så – især ikke, hvis du har en som mig til at hjælpe dig på vej.

    Sådan kan jeg hjælpe dig til god markedsføring på Facebook

    Uanset om du foretrækker individuelle kurser og rådgivning, åbne kurser med masser af inspiration, netværk og sparring på tværs eller ad-hoc feedback på strategi og indhold står jeg klar til at hjælpe dig.

    Ta’ et kig på mine forskellige ydelser nedenunder.

    Er du soloselvstændig eller indehaver af en butik/klinik

    – og er det tid til forandring, så du får:

    Flere loyale kunder?

    Et mere balanceret arbejds- og privatliv?

    En sjov, udfordrende og meningsfuld hverdag – der ikke dræner al din energi?

    Så er det måske en idé at kigge nærmere på mine ydelser inden for forretningsudvikling:

    5 hurtige spørgsmål og svar om Facebook-markedsføring:

    Hvad koster det at markedsføre sig på Facebook?

    Det er svært at svare generelt på, for det handler naturligvis om, hvor dit nuværende niveau er.

    Det kan være, at du kan nøjes med et Facebook-kursus til et par tusinde kroner, men er du ambitiøs og vil gerne have hele fundamentet på plads med en strategi for Facebook og Instagram, så bliver det en anden type investering – men en der virkelig tjener sig ind over kort tid.

    Du er altid velkommen til at skrive på janne@denskaevevinkel.dk for at booke en kort, uforpligtende samtale, hvor jeg skitserer dine muligheder indenfor den økonomiske ramme, som du har til rådighed.

    Hvordan markedsfører man sig bedst på Facebook?

    Man markedsfører sig helt klart bedst ved selv at tage “rorpinden”, hvor du lærer at forstå de særlige “mekanismer” bag det at skabe synlighed på Facebook.

    Det at skabe salg på Facebook er noget helt unik i forhold til andre måder at markedsføre sig på og sælge produkter og ydelser.

    Du lærer, hvordan du på nem og sjov vis kan lave markedsføring, som passer til din og din virksomheds “personlighed” – det gælder både små og store virksomheder.

    Kan vi få dig til at stå for vores markedsføring på Facebook?

    Hvis du tænker på om jeg kan “hyres” til at lave dine daglige/ugentlige opslag, så er svaret nej.

    Hvorfor? Fordi det virker bedre, når du selv gør det, så hvis du f.eks. vælger en klippekortsløsning hos mig, så kan vi starte med at “gøre det sammen”.

    Altså en form for “sidemandsoplæring”, hvor vi laver opslag/annoncer/boost og så evaluerer og udvikler på dem sammen – dén arbejdsform er mine kunder rigtig glade for.

    Hvordan holder jeg mig bedst opdateret om markedsføring på Facebook?
    Facebook laver konstant om på alt – lige fra tekniske indstillinger til dén måde, hvorpå algoritmen favoriserer specifikke opslag på, så det er vigtigt at holde sig opdateret.
    Jeg laver jævnligt Facebook LIVE på min Facebookside, hvor jeg kommer med nogle overordnede tips om nye ting, men med et klippekort er du helt inde i min “indre cirkel”, hvor du får adgang til al den viden, som du har behov for.
    Kan det overhovedet "betale sig" at arbejde videre med Facebook? Gider folk at være der mere?

    Ja i dén grad. Hvis du spørger den almindelige bruger, så er Facebook blevet “nutidens Se & Hør” = ingen vil tale højt om, hvor meget tid de bruger på Facebook, men tro mig – tidsforbruget er ikke faldende, så potentialet på verdens største social medie er stadig kæmpestort.

    Anna Hjort

    Christina Da Silva

    Helle Jørgensen

    Marianne Hald

    Mette Fuglsang

    Pernille Højland-Rønde

    Om Den Skaeve Vinkel

    Janne Schmidt Nielsen

    Jeg har arbejdet med rådgivning om markedsføring på Facebook siden 2010 og er dermed blandt Danmarks mest erfarne rådgivere på området.

    Jeg brænder for at hjælpe dig i mål med dine drømme og visioner på Facebook – uanset om de handler om at skabe et drømmeliv som selvstændig, trække flere loyale kunder til en mindre virksomhed eller skabe effektivt salg for en stor butikskæde.

    Det er vigtigt for mig, at ”we’re in this together” – derfor tager mine kurser og rådgivningsforløb altid udgangspunkt i dig som deltager, så du føler, du tager hjem med masser af ny viden og værktøjer, du kan bruge fra dag 1.

    “Det er drøngod energi at være inde hos dig! Inspirerende, lettere ”rustbankende”, vitamin-indsprøjtende, tankevækkende, igangsættende – og kaffen er også god!”

    Helle Jørgensen

    Musikchef, Stubhuset

    “Facebook-kurset gav mig rigtig mange nye ideer til at lave mine Facebookopdateringer på en sjovere og lettere måde. For det må meget gerne være begge dele, noget jeg ofte har svært ved.

    Endvidere gav Janne mig nogle super smarte tekniske løsninger til Facebook, hvilket straks gav mig lyst til at afprøve tingene med det samme.

    Allerbedst var det at få en sparring omkring planlægning og strategisk fokus, for kommende Facebook opslag. Fedt at have brugervenlige værktøjer, som for mig til at blive mere fokuseret og ikke mindst have det endnu sjovere med mit arbejde.”

    Mette Svanberg

    Indehaver, Kimber Foods