Kunderejse-workshop
– Se din virksomhed gennem dine kunders øjne og bliv skarpere på den gode kundeoplevelse og salg.
Er du indehaver af en fysisk butik, en klinik, et galleri – eller på anden måde et fysisk lokale, hvor dine kunder kommer til dig?
På en kunderejse-workshop ser vi på din kundes oplevelse – lige fra de parkerer hos dig, og til de forlader dig igen. Jeg kigger eksempelvis på, om din virksomheds fysiske rammer er hensigtsmæssige og imødekommende, og om de “svarer” til det indtryk, som du skaber via din markedsføring, så kunden ikke bliver usikker eller decideret utryg, når de møder op hos dig.
Jeg kigger desuden på, om du udnytter alle muligheder bedst muligt for at skabe bedre synlighed for produkter/ydelser – og dermed et nemt, potentielt mersalg til en kunde, som allerede kender dig og elsker dig og dine produkter/ydelser.
Så kan du for en lille investering få guidelines til, hvordan du får dine kunder til at føle sig endnu mere velkomne og godt tilpas – og dermed få dem til at købe endnu flere af dine produkter (fx via loyalitet, mersalg og genbookinger).
Via mine skarpe øjne, store erfaring og uddannelse indenfor adfærdsdesign og nudging laver jeg en spændende gennemgang af alt fra A til Z. Det er en spændende og for de fleste – overraskende – rejse, som du sender dine kunder på, og som du efter denne workshop vil se på med helt nye øjne.
Workshoppen kan evt. suppleres med en skriftlig rapport, gennemgang af website, bookingsystem og webshop – hør nærmere om prisen for disse tillægsydelser.
Formen:
Workshop hvor du og evt. nøglemedarbejdere deltager i en proces, hvor vi fysisk bevæger os rundt i dine lokaler og spotter “smørhuller” som nemt og oftest billigt, kan udnyttes til stort mersalg.
Varighed:
3 timer fysisk hos dig og din virksomhed/forretning.
Pris:
Kr. 3.950,- ex. moms & kørselsgodtgørelse (udover 30 km fra Aalborg).
3 hurtige spørgsmål og svar om kunderejse-workshop:
Kan du bookes til hele Danmark? Jeg kan se, du har firma i Aalborg.
Kommer dine forslag til at koste en masse ekstra kroner?
Jeg synes at det lyder rigtig spændende, men har behov for at høre mere om, hvad du kan gøre for mig og min virksomhed.
Kontakt mig gerne på janne@denskaevevinkel.dk så tager vi et kort, uforpligtende samtale, hvor jeg vil uddybe, hvad jeg kan gøre for dig og din virksomhed specifikt.
Om Den Skaeve Vinkel
Janne Schmidt Nielsen
Jeg har arbejdet med rådgivning om markedsføring på Facebook (og senere Instagram) siden 2010 og er dermed blandt Danmarks mest erfarne rådgivere på området.
Ud over kurser og rådgivning inden for sociale medier hjælper jeg også selvstændige med at optimere deres kommunikation, markedsføring, kunderejse og forretning – ja, kort sagt, med at få det arbejdsliv, de drømmer om, med en velfungerende forretning og god balance mellem arbejde og privatliv.
Jeg brænder for at hjælpe dig i mål med dine drømme og visioner – uanset om de handler om at skabe et drømmeliv som selvstændig, trække flere loyale kunder til en mindre virksomhed eller skabe effektivt salg for en stor butikskæde.
Det er vigtigt for mig, at ”we’re in this together” – derfor tager mine kurser og rådgivningsforløb altid udgangspunkt i dig som deltager, så du føler, du tager hjem med masser af ny viden og værktøjer, du kan bruge fra dag 1.
Vores samarbejde med Janne startede tilbage i 2015, hvor Globaltools havde været i gang i 5 år – vi var undertegnede og 2 mand ansat og siden er det gået stærkt.
I dag har vi rundet vores 10 års jubilæum, flyttet i nybygget domicil og er en vækstvirksomhed med 15 ansatte, 2 Gazellepriser m.v.
Vores rejse med Janne har haft udgangspunkt i blive skarpe på vores forretningsberettigelse i markedet, vores kernekunde og kunderejsen, hvor alle udviklingspunkter er blevet endevendt:
- Idéoplæg og skabelse af et loyalitetsunivers til den grønne kernekunde (def.: Institut for Kundetyper) indeholdende bl.a.:
- Opbygning af loyalitetsskabende mailserier.
- Opbygning af YouTube-kanal/videobibliotek med både videoguides og conentbaserede video’er.
- Opbygning af artikelbibliotek.
- Opbygning af fællesskab på Facebook.
Senere udbygning til Sverige og Norge med hensyntagen til kulturforskelle.
Integration og forankring af de kundebaserede værdier hos personalet.
Alle procedurer/kunde-touchpoints – online som fysiske – er blevet analyseret og optimeret til have en vigtig rolle i kunderejsen – med målet om at skabe den loyale kunde, som genkøber samt anbefaler Globaltools til sit netværk.
Alt samarbejde er fundet sted på konsulentbasis via sparring, rådgivning, workshops, undervisning, faktisk udførsel m.v.
Vi anbefaler på det varmeste Janne, da hun med både faglighed og personlighed evner at omfavne forskelligheden hos både vores kunder og vores medarbejdere, og samle det til et fælles mål om at gøre oplevelsen bedre – både kundeoplevelsen og arbejdsglæden.
Janne kan kommunikerer med både manden på gulvet og alle derudover. Det har derfor været en spændende og lærerig oplevelse at have fokus på virksomheden fra en kant, der ikke lige handler om drift, salg og maskinrum.
Som ekstern konsulent har Janne været meget fleksibel og bidraget med erfaring og kompetencer som vi har kunnet bruge i de forskellige forløb.
Som sparringspartner kan Jannes forskellighed fra vores normale færd i værktøjsverdenen være befriende og hendes altid lavpraktiske tilgang, med håndgribelige tiltag er en god måde hele tiden at flytte sig små skridt mod et fælles mål.