Læs med på bloggen
Bliv klog og få gode tips – helt gratis.
Meningsmåling på Facebook
SÅDAN opretter du lynhurtigt en ny meningsmåling på din Facebookside Stil dig i statusfeltet på din Facebookside: KLIK på opret meningsmåling! Indsæt: Tekst: kriterier man skal vælge imellem (max 25 karakterer). Visuelt: billed eller gif-fil....
Konkurrenceregler på Facebook
Konkurrenceregler på Facebook Konkurrenceregler på Facebook – helt enkelt og ligetil! Det behøver nemlig IKKE at være svært - så her får du det "råt for usødet" - ingen undskyldninger for at bryde markedsføringsloven og Facebooks konkurrenceregler mere - din "uskyld"...
Markedsføring – hvor meget?
Tager du din virksomhed seriøs? Overvejer du at "ringe efter kunder" selvom det gør ondt i maven? Sidder du med hænderne i skødet og venter på kunder? Sikkert ikke, det kender jeg i hvert fald ikke mange selvstændige som gør. De fleste pisker faktisk rundt for at få...
Facebook begivenhed
For nylig fik begrebet Facebook begivenhed en renæssance på Facebook! Personligt havde jeg opbygget lidt aversion mod funktionen: ”begivenhed” igennem årene – ikke så meget pga. funktionen, men mere pga. menneskelige handlinger bag. Ubetænksomme, spamagtige,...
Facebookkonkurrence TIP 5 af 5
-OPFØLGNING + EKSTRA TIPS Sådan trækker du en random (og retfærdig vinder) af din Facebookkonkurrence: Jeg har valgt at bruge Den Heldige Kartoffel (som er helt GRATIS, dansk software). Som du kan se, så er det super nemt, når du først har tilknyttet din side. Du kan...
Facebookkonkurrence TIP 4 af 5
Det må du og det må du ikke! Det SKAL du gøre! Svært at finde ud af hvad du MÅ og IKKE MÅ i forbindelse med en Facebookkonkurrence? Der er primært hensynet til Markedsføringsloven OG Facebooks regler for afholdelse af konkurrencer – min fortolkning af disse finder du...
Facebookkonkurrence TIP 3 af 5
PUST og HOLD liv i dine konkurrencer! Puuuuuuuuust og du har flere nye deltagere… Puuuuuuuuust igen og du har MANGE flere deltagere… HUSK at du ikke skal BARE skal puste, men mere om dét senere 😉 Ét opslag på en konkurrence er ALT for lidt, hvis du skal have noget ud...
Facebookkonkurrence TIP 2 af 5
Valg af PRÆMIE el. PRÆMIER? Som jeg løftede sløret for i TIP 1, så hænger formål og valg af præmie OFTE tæt sammen. Nogle gange giver valget af præmie formålet med konkurrencen… Nogle gange giver formålet med konkurrencen valget af præmie… Forvirrende? Lad mig...
Facebookkonkurrence TIP 1 af 5
FORBEREDELSE… Planlægning er nøglen til en god, succesfuld Facebookkonkurrence 😉 Ofte oplever jeg at folk helt spontant kaster en konkurrence op på væggen, uden at tænke ret meget over HVORFOR og HVAD de vil have ud af en konkurrence. Måske man lige har set...
Uforglemmelige oplevelser giver loyale kunder!
Hvor meget energi skal man bruge på konstant at jagte nye kunder? En søndag i september besøgte jeg Steen og Pernilles plantecenter i Silkeborg - og sikke en søndag vi fik... På Korsbakke Planteskole i Silkeborg handler det om at tiltrække kunder på den fede måde......
Om Den Skaeve Vinkel
Janne Schmidt Nielsen
Jeg har arbejdet med rådgivning om markedsføring på Facebook siden 2010 og er dermed blandt Danmarks mest erfarne rådgivere på området.
Jeg brænder for at hjælpe dig i mål med dine drømme og visioner på Facebook – uanset om de handler om at skabe et drømmeliv som selvstændig, trække flere loyale kunder til en mindre virksomhed eller skabe effektivt salg for en stor butikskæde.
Det er vigtigt for mig, at ”we’re in this together” – derfor tager mine kurser og rådgivningsforløb altid udgangspunkt i dig som deltager, så du føler, du tager hjem med masser af ny viden og værktøjer, du kan bruge fra dag 1.
Det er drøngod god energi at være inde hos dig! Inspirerende, lettere ”rustbankende”, vitamin-indsprøjtende, tankevækkende, igangsættende og kaffen er også god!